میری خوبصورتی کی وجہ سے ہردوست میرے بارے یہی شرمناک خواہش رکھتا ہے‘ نوجوان لڑکی نے ایسی بات بتادی کہ آپ بھی حیران پریشان رہ جائیں گے 'Because of my beauty, everybody wants to be ashamed of me,' said the young girl, 'you too will be amazed

’میری خوبصورتی کی وجہ سے ہردوست میرے بارے یہی شرمناک خواہش رکھتا ہے‘ نوجوان لڑکی نے ایسی بات بتادی کہ آپ بھی حیران پریشان رہ جائیں گے

'Because of my beauty, everybody wants to be ashamed of me,' said the young girl, 'you too will be amazed 

Instagram Model Ona Artist


نیویارک(مانیٹرنگ ڈیسک) ہر لڑکی کو خوبصورتی کی خواہش ہوتی ہے لیکن اس خوبرو امریکی لڑکی کی بات سن کر آپ حیران ہوں گے جس کا کہنا ہے کہ اس کی خوبصورتی اس کے لیے دردسر بن چکی ہے، جس کی وجہ سے اس کا ہر دوست اس کے متعلق شرمناک سوچ رکھتا ہے۔ دی سن کے مطابق 30سالہ اونا آرٹسٹ نامی اس انسٹاگرام ماڈل کا کہنا ہے کہ اس نے آج تک جس مرد سے بھی دوستی کی ہے اس نے اس کے ساتھ جنسی تعلق قائم کرنے کی کوشش کی۔ حتیٰ کہ اس کے سکول اور کالج کے تمام دوست اور کچھ ٹیچرز بھی یہی حرکت کیا کرتے تھے۔


اونا آرٹسٹ کا کہنا ہے کہ ”میرے دوست سمجھتے ہیں کہ میں چونکہ بہت خوبصورت ہوں لہٰذا میں ہر کسی کے ساتھ جنسی تعلق قائم کر سکتی ہوں۔ سوشل میڈیا پر بھی مرد ڈائریکٹ میسجز کرکے مجھے پریشان کیے رکھتے ہیں اور ان میں سے اکثریت میرے ساتھ جنسی تعلق قائم کرنے کی خواہش مند ہوتی ہے۔ میں انسٹاگرام پر جس طرح کی تصاویر پوسٹ کرتی ہوں ان سے لوگ میرے متعلق غلط اندازہ لگاتے ہیں۔ حقیقی زندگی میں میں بالکل بھی ایسی نہیں ہوں، ایک وقت تھا کہ میں بہت شرمیلی ہوتی تھی اور اب بھی میں نے اپنے لیے کچھ حدود مقرر کر رکھی ہیں۔“


اونا آرٹسٹ نے بتایا کہ ”مجھے صرف مردوں کی طرف سے ہی نہیں، لڑکیوں کی طرف سے بھی گاہے ایسے ہی سلوک کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ایک دفعہ میں بار میں گئی جہاں میری ملاقات میری ایک سکول فیلو کے ساتھ ہو گئی۔ وہ مجھے دیکھتے ہی میری طرف لپکی اور بڑے تپاک سے ملی اور گلے ملنے کے بعد اگلے ہی لمحے اس نے ایسی حرکت کر ڈالی جس کا میں سوچ بھی نہیں سکتی تھی۔ اس نے دونوں ہاتھوں سے میرے نسوانی حسن کو پکڑ لیا۔ اس کی اس حرکت پر مجھے سخت جھٹکا لگا اور غصہ بھی آیا تاہم میں نے خود کو نرم رکھنے کی کوشش کرتے ہوئے اس کے ساتھ بات کی۔ لڑکیوں کی طرف سے بھی میرے ساتھ اس طرح کی حرکتیں اکثر و بیشتر ہوتی رہتی ہیں۔“

Source: Daily Pakistan


NEW YORK (Monitoring Desk) - Every girl wants to be beautiful, but you'll be surprised to hear of this beautiful American girl who says that her beauty has become a nuisance to her, which is why every friend of hers Has embarrassing thoughts about it. According to The Sun, 30-year-old Ona Artist, an Instagram model, says that she has tried to have sex with any man she has ever befriended. Even all his school and college friends and some teachers did the same thing.

"My friends think that because I am so beautiful, I can have sex with anyone," says Ona artist. Men also harass me by sending direct messages on social media and most of them want to have sex with me. The kind of pictures I post on Instagram give people a wrong impression of me. In real life I am not like that at all, there was a time when I was very shy and still I have set some limits for myself.

Ona artist said, "I face the same treatment from time to time, not only from men, but also from girls. I once went to a bar where I met a schoolmate. As soon as he saw me, he leaned towards me and hugged me warmly and the next moment he hugged me he did something I couldn't even imagine. He grabbed my feminine beauty with both hands. I was shocked and angry at his move but I talked to him trying to keep myself soft. This kind of thing is often done to me by girls too.


Tags: #MyTechLife

 

Post a Comment

0 Comments